Πέμπτη 23 Οκτωβρίου 2014

Oι Τούρκοι έρριξαν το κυπριακό-καταπίνουμε μια ακόμη εθνική τραγωδία όπως στα Ιμια;

ΕΝΤΟΠΙΣΤΗΚΑΝ ΟΙ ΣΩΡΟΙ, ΟΙ ΚΥΠΡΙΑΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΚΟΛΩΣΑΝ ΝΑ ΔΩΣΟΥΝ ΑΜΕΣΩΣ ΕΝΤΟΛΗ ΓΙΑ ΕΡΕΥΝΕΣ-ΔΙΑΡΚΕΙΣ ΤΑΠΕΙΝΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ!







ΤΟ VIDEO THΣ ΠΟΡΕΙΑΣ ΤΟΥ ΑΕΡΟΣΚΑΦΟΥΣ

 



Οι Τούρκοι- λίγα 24ωρα πριν την εθνική εορτή της 28ης Οκτωβρίου- χτύπησαν το κυπριακό εκπαιδευτικό αεροσκάφος και εμείς κάνουμε πως δεν το βλέπουμε καταπίνοντας μια ακόμη εθνική τραγωδία, όπως με το ελικόπτερο των Ιμίων;

Κι ενώ οι τελευταίες πληροφορίες θέλουν να έχουν εντοπισθεί ο πιλότος και ο Ελληνο Λιβανέζος επιβάτης η εφημερίδα Φιλελεύθερος (ρεπορτάζ Πέτρος Θεοχαρίδης) αποκαλύπτει ότι η κυπριακή ηγεσία κόλωσε να δώσει εντολή να αρχίσουν άμεσα οι έρευνες.

Μιλάμε για διαρκείς ταπεινώσεις του ελληνισμού.

Το πολεμικό πλοίο της Βραζιλίας F CONSTITUICAO, που συμμετείχε από τις 11.00 χθες το βράδυ στις προσπάθειες εντοπισμού και περισυλλογής των συντριμμιών του αεροσκάφους τύπου Diamond DA-42, με πιλότο τον Αυγουστίνο Αυγουστή και ένα Ελληνο-Λιβανέζο, με προορισμό το αεροδρόμιο της Βηρυτού, αναμένεται το μεσημέρι στο Λιμάνι Λεμεσού προς το οποίο πλέει μεταφέροντας τα συντρίμμια του αεροπλάνου που είχαν περισυλλέγει.

Μία περίπου ώρα αργότερα, αναμένεται στη Λεμεσό και το γερμανικό πολεμικό F260, το οποίο μεταφέρει και τις σωρούς των δύο προσώπων που μετέβαιναν στο αεροπλάνο.

Τόσο το γερμανικό, όσο και το βραζιλιάνικο πολεμικό, σε απόσταση περίπου 30 χλμ από την Λεμεσό, πέρασαν το δεύτερο μπροστά και το πρώτο πίσω από του τουρκικό Μπαρπαρός και σε μικρή απόσταση από αυτό.

Καθυστέρηση στις αντιδράσεις

Ενημερώθηκαν αμέσως –στις 7.07 – το Κέντρο Συντονισμού Έρευνας και Διάσωσης και οι αρχές του Ισραήλ με βάση συμφωνημένο πρωτόκολλο, που εξέφρασαν ετοιμότητα να αποστείλουν αμέσως πτητικά μέσα για έρευνα.

Όπως επίσης έγραψε σήμερα ο «Φιλελεύθερος», αντί να σταλεί αμέσως ελικόπτερο από την Λάρνακα, απογειώθηκε ελικόπτερο από το αεροδρόμιο Πάφου, με αποτέλεσμα να καθυστερήσει σχεδόν μία ώρα η άφιξη πτητικού μέσου στην περιοχή.

Επίσης, ενώ οι Ισραηλινοί ήταν έτοιμοι να φτάσουν στο σημείο σε 10 λεπτά, πέρασε χρόνος μέχρι να τους ζητηθεί επέμβαση, ενώ ήδη είχαν εκφράσει ετοιμότητα και ήταν σε κατάσταση αναμονής.

Ερωτηματικά τίθενται για τις αντιδράσεις, ως προς την καθυστέρηση να δοθεί πράσινο φως στους Ισραηλινούς για να απογειωθούν, αλλά και για το γιατί δεν σηκώθηκε ελικόπτερο από την Λάρνακα.

Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, ο λόγος είναι ότι και τα δύο ελικόπτερα που βρίσκονται στο αεροδρόμιο Λάρνακας, βρίσκονταν –ταυτόχρονα - σε συντήρηση και δεν μπορούσαν να ανταποκριθούν.

Ακόμα, προκαλεί εντύπωση το γεγονός ότι, ενώ το Κέντρο Συντονισμού Έρευνας και Διάσωσης που είχε την πληρέστερη εικόνα της κατάστασης βρίσκεται στην Λάρνακα, ο ένας Υπουργός – ο Υπουργός Αμυνας πήγε αμέσως στο Αεροδρόμιο Πάφου και ο Υπουργός Συγκοινωνιών στο Κέντρο Ελέγχου Εναέριας Κυκλοφορίας στη Λευκωσία για να παρακολουθούν την κατάσταση και να λαμβάνουν πολιτικές αποφάσεις.

Πολύ έμπειρος επαγγελματίας πιλότος

Ο Αυγουστίνος Αυγουστή, είναι από ένας πολύ έμπειρος πιλότος, που εκπαίδευσε σε δεκάδες κύπριους πιλότους για να αποκτήσουν άδεια χειριστή μικρών αεροσκαφών. Ο ίδιος είχε πολλές χιλιάδες ώρες πτήσεων, ενώ κατείχε και άδεια χειριστή μεγάλων επιβατηγών αεροπλάνων.

Σύμφωνα με τις πρώτες εκτιμήσεις χειριστών που ξέρουν τον συγκεκριμένο τύπο αεροπλάνου, πρόκειται για ιδιαίτερα ελαφρύ σκάφος, κατασκευασμένο από ανθρακονήματα, αλλά και με δύο κινητήρες όχι ιδιαίτερα μεγάλης ισχύος αφού δεν απαιτούνταν. Αυτό σημαίνει ότι δεν παρέχεται μεγάλη ευελιξία και χρόνος χειρισμού, αν χαθεί ξαφνικά ο ένας εκ των δύο κινητήρων.

Το ιστορικό και η διαδρομή της πτήσης

Στις 6.30 ακριβώς απογειώθηκε από το αεροδρόμιο Πάφου το αεροσκάφος με αριθμό νηολογίου 5B-CLI, τύπου Diamond DA-42 Twin Star, με πιλότο τον Αυγουστίνο Αυγουστή, με προορισμό το αεροδρόμιο της Βηρυτού. Επιβάτης ήταν ελληνολιβανέζος επιχειρηματίας, ο οποίος είχε συχνές σχέσεις με την σχολή του Αυγουστίνου και για το λόγο αυτό μάλιστα, το Τμήμα Πολιτικής Αεροπορίας του είχε εκδώσει πάσο για πρόσβαση στο αεροδρόμιο Πάφου.

Όπως φαίνεται και από το βίντεο με το στίγμα του δικινητήριου αεροσκάφους, αυτό πέταξε ανοικτά του Ακρωτηρίου ανεβαίνοντας σε ύψος 9.200 ποδών. Ενώ επιτάχυνε από την ταχύτητα 100 κόμβων περίπου στους 135 κόμβους, έχασε ύψος 300 ποδών περίπου και έκανε ένα κύκλο, μετά τον οποίο συνέχισε κανονικά την πορεία του σε ύψος 9.000 ποδών και συνέχισε με ταχύτητα 92 κόμβων αυξάνοντας σταδιακά και πάλι στους 135 κόμβους. Στα ανοικτά της Λάρνακας – σε απόσταση περίπου 45 ν. μιλίων από την ακτή, άλλαξε πορεία με κατεύθυνση την Λάρνακα, αλλά και πάλι επανήλθε στην κανονική πορεία για να συνεχίσει προς Βηρυτό.

Η εικόνα που αναπαράγεται από τα πραγματικά στοιχεία του σήματος ADS-B συμπίπτει και με τις πληροφορίες που δημοσίευσε σήμερα ο «Φιλελεύθερος», ότι το Κέντρο Ελέγχου Εναέριας Κυκλοφορίας, επικοινώνησε με τον πιλότο, ζητώντας να ενημερωθεί αν υπάρχει πρόβλημα σε σχέση με την αλλαγή πορείας – η ώρα ήταν μεταξύ 7.00 – 7.05 - με τον πιλότο να απαντά ότι ήταν «μικρό πρόβλημα» που αντιμετωπίζεται. Ένα λεπτό αργότερα, το αεροσκάφος χάθηκε από το ραντάρ – το τελευταίο του στίγμα ήταν στα 6.000 πόδια ύψος, γεγονός που δείχνει ότι έχασε ύψος 3.000 ποδών (1000 μέτρων περίπου) σε ελάχιστα δευτερόλεπτα.

Να σημειωθεί ότι στην περιοχή του Ακρωτηρίου, σε απόσταση περίπου 5 χλμ και σε ύψος 11.000 ποδών, πετούσε μεγάλο κατασκοπευτικό αεροσκάφος των ΗΠΑ, το RRR2307 (Airbus A-330-200), ενώ την ώρα που χάθηκε το σήμα από τα ραντάρ, στη περιοχή Πάφου πετούσε σε δοκιμαστικές πτήσεις σε ύψος 40.000 ποδών το Ισραηλινό αεροσκάφος IAI 1125 Astra, το οποίο προθυμοποιήθηκε να συμβάλει στην έρευνα και έσπευσε σε μερικά λεπτά στη περιοχή πετώντας σε ύψος 20.000 ποδών, χωρίς όμως να εντοπίσει – λόγω ύψους και σκότους

Στη θαλάσσια περιοχή 40 ναυτικά μίλια μακριά από τη Λάρνακα εντοπίστηκαν γύρω στις 10 το βράδυ συντρίμμια του μικρού εκπαιδευτικού αεροσκάφους, που είχε εξαφανιστεί από τα ραντάρ, λίγες ώρες νωρίτερα.

Σύμφωνα με πληροφορίες το αεροσκάφος εντοπίστηκε από το πλοίο Spirit of Piraeus, το οποίο έτρεξε στην περιοχή για βοήθεια.
Το αεροσκάφος απογειώθηκε από το αεροδρόμιο της Πάφου με προορισμό τη Βηρυτό.

Καθοδόν προς την πρωτεύουσα του Λιβάνου, και ενώ πετούσε σε ύψος 9.000 ποδών και απόσταση 45 ναυτικών μιλίων από την θάλασσα, έκανε επαναστροφή.

Όταν ο πιλότος κλήθηκε από το Κέντρο Ελέγχου Εναέριας Κυκλοφορίας, να αναφέρει αν έχει πρόβλημα ή για τους λόγους της επαναστροφής, απάντησε ότι είχε πολύ μικρό πρόβλημα που αντιμετωπίζεται.

Ωστόσο ελάχιστο χρόνο μετά το αεροσκάφος πετούσε στις 6500 πόδια ύψος και αμέσως μετά χάθηκε από τις οθόνες των ραντάρ.


Το μοιραίο αεροσκάφος ανήκει σε γνωστή εκπαιδευτική σχολή πιλότων της Πάφου και σε αυτή επέβαιναν ο πιλότος, πρόκειται για τον επι κεφαλής της σχολής Αυγουστίνο Αυγουστίνου και ένας ξένος υπήκοος, που σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες πρόκειται για Λιβανέζο.

Να σημειωθεί ότι η περιοχή που χάθηκε το σήμα του αεροσκάφους από τα ραντάρ, συμπίπτει με την νότια πλευρά της ζώνης που δέσμευσε η Τουρκία για τις παράνομες έρευνες, ωστόσο την ώρα του συμβάντος η τουρκική ομάδα σκαφών βρισκόταν σε πολύ μεγάλη απόσταση από το σημείο (20 ναυτικών μιλίων περίπου).

Στις έρευνες διάσωσης σύμφωνα με ανακοίνωση του υπουργείου Άμυνας συμμετείχε και το Ισραήλ.

Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση, μόλις χάθηκε το αεροσκάφος από τα ραντάρ της Πολιτικής Αεροπορίας, ενημερώθηκε το Κέντρο Έρευνας και Διάσωσης, το οποίο οργάνωσε την επιχείρηση στην οποία έλαβαν μέρος αεροναυτικά μέσα της Κυπριακής Δημοκρατίας και του Ισραήλ στο πλαίσιο σχετικής συμφωνίας, μεταξύ των δύο χωρών.

Ο χάρτης (πάνω) δείχνει το σημείο όπου βρέθηκαν τα συντρίμμια.

ΣΤΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ Ο ΚΥΠΡΙΟΣ ΠΡΟΕΔΡΟΣ

Στο μεταξύ εξιτήριο από το νοσοκομείο όπου εισήχθη σήμερα το πρωί στις Βρυξέλλες, ύστερα από παρατεταμένη ρινορραγία, πήρε ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας, Νίκος Αναστασιάδης. Στον πρόεδρο Αναστασιάδη χορηγήθηκε η δέουσα ιατρική και φαρμακευτική αγωγή και έλαβε εξιτήριο, ενώ λόγω του ρινορραγικού περιστατικού και της ανάγκης αποφυγής επανάληψης του φαινομένου, με οδηγίες των θεραπόντων ιατρών θα παραμείνει για τις επόμενες 48 ώρες κλινήρης στο ξενοδοχείο στις Βρυξέλλες.

Το περιστατικό ρινορραγίας οφείλεται σε υψηλή υπέρταση.

Ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας θα παρακολουθείται στενά από θεράποντα ιατρό στις Βρυξέλλες.

O Κυβερνητικός εκπρόσωπος Νίκος Χριστοδουλίδης, δήλωσε πριν από λίγο, μέσω του λογαριασμού του στο twitter, ότι "ο Πρόεδρος είναι καλά στην υγεία του και βρίσκεται στο ξενοδοχείο".

Σημειώνεται ότι ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας επικοινώνησε ήδη με τον Πρόεδρο του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου, Χέρμαν βαν Ρομπάι και με τον Πρόεδρο του Ευρωπαϊκού Λαϊκού Κόμματος, Γιόζεφ Ντολ, τους οποίους ενημέρωσε για την κατάσταση της υγείας του και για την αδυναμία του να παραστεί στη Σύνοδο του Ευρωπαϊκού Λαϊκού Κόμματος και στη συνέχεια στη Σύνοδο του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου.

Ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας ανέπτυξε σε λεπτομέρεια προς τους δύο συνομιλητές του τις θέσεις της Κυπριακής Δημοκρατίας, όπως αυτές διαμορφώθηκαν κατά την πρόσφατη Σύνοδο του Εθνικού Συμβουλίου.

Ύστερα από συνεννόηση, οι παρεμβάσεις του Πρόεδρου της Δημοκρατίας θα γίνουν υπό τη μορφή γραπτών αναφορών, οι οποίες θα διανεμηθούν τόσο προς όλους τους αρχηγούς κρατών και κυβερνήσεων που συμμετέχουν στο Ευρωπαϊκό Συμβούλιο όσο και προς το σύνολο των ηγετών που συμμετέχουν στη Σύνοδο του ΕΛΚ.



http://kourdistoportocali.com/post/38868/imia

Δεν υπάρχουν σχόλια: