Στο Αιτωλικό τουλάχιστον 8 χρόνια δεν υπάρχει πόσιμο νερό! Το νερό εχει χαρακτηριστεί ακατάλληλο.
Η πόλη εκπέμπει σήμα κινδύνου αφού ο κόμπος έχει φτάσει στο χτένι.
Υποσχέσεις χωρίς αντίκρυσμα, προτάσεις χωρίς περιεχόμενο, μετάθεση της λύσης του προβλήματος στο αύριο. Ένα αύριο που χρόνο με το χρόνο έχει γίνει τουλάχιστον 8 χρόνια.
Οι πολίτες του Αιτωλικού εκπέμπουν SOS.
Η σελίδα ( https://www.facebook.com/sosetoliko/ ) δημιουργείται για να ενημερωνόμαστε για τις εξελίξεις επί του θέματος.Καλούνται ΟΛΟΙ να αγωνιστουν μαζί μας για το αυτονόητο δικαίωμα: ΚΑΘΑΡΟ ΝΕΡΟ ΣΤΟ ΑΙΤΩΛΙΚΟ
Γεωργιάδης προς Κασσελάκη: Απορρίπτω το φακελάκι – Θα το καταγγέλλω παντού
-
Σε ζωντανή διαδικτυακή συζήτηση με τον πρόεδρο των «Δημοκρατών», Στέφανο
Κασσελάκη, συμμετείχε απόψε ο υπουργός Υγείας, Άδωνις Γεωργιάδης. Η
πρόσκληση πρ...
Πριν από 2 ώρες


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου