Παρασκευή 18 Δεκεμβρίου 2009

ΝΑ ΦΥΓΟΥΜΕ να ΠΑΜΕ ΑΛΛΟΥ

Ήρθε με e-mail από γνωστή σε εμάς διεύθυνση.
Δεν την ανακοινώνουμε γιατί δεν έχει καμία μα καμία σημασία.
Είναι η κραυγή ενός νέου σκεπτόμενου ανθρώπου, που είμαι σίγουρος ότι δεν εκφράζει ΜΟΝΟ τον εαυτό του, αλλά όλη τη γενιά του.
Μας βροντοφωνάζει με όση δύναμη έχει "να φύγετε, να πάτε άλλου", αλλά με τον καθόλου αστείο τρόπο που ακουγόταν στην διαφημισούλα που θυμάστε.
Το λέει και το εννοεί ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΣΟΒΑΡΑ.
Δηλώνω ότι συμφωνώ μαζί του, και ότι συμμερίζομαι απολύτως και τις ανησυχίες του και την θέληση του.
Είμαι ο πρώτος που είμαι έτοιμος να φύγω.
Γι' αυτό παλεύουμε, για να απαλλαχθούμε από κάτι.... υπολείμματα της δήθεν εκσυγχρονισμού, σαν αυτούς που παίζουν τον (δήθεν) δήμαρχο και τους 40 κλέφτες, που χωρίς πρόγραμμά και όραμα κατέστρεψε την Ελλάδα και στη συνέχεια και το Αιτωλικό και πολλά άλλα Αιτωλικά ανά την επικράτεια.
Για να απαλλαγούμε από κάτι βολεμένα αστικά παράσιτα που παίζουν τους ψευτοκουλτουριάρηδες αριστερούς με τις τάχα μου αριστερές καταβολές, και κάτι δήθεν γιαλαντζί επαναστάτες σαν εμάς, (που κρυμμένοι πίσω από τη ανωνυμία τους) προσπαθούν να απαλλαγούν από όλους τους άλλους.
Γι αυτό παλεύουμε, για να σας αδειάσουμε τη γωνιά, όσο γίνεται νωρίτερα.
Μπείτε λοιπόν μπροστά, πάρτε τα ηνία, διεκδικήστε αυτό που δικαιούστε, επιτέλους.
Εγώ προσωπικά ΔΕΝ θα σας ζητήσω να αποδείξετε τι αξίζετε για να σας στηρίξω, είμαι σίγουρος ότι αξίζετε ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΕΜΑΣ.
Έρχονται εκλογές, μπείτε μπροστά, φτιάξτε μια ομάδα με μέσο όρο ηλικίας τα 25, βγείτε, διεκδικήστε και πάρτε το μέλλον σας και των παιδιών μας στα χέρια σας.
Σας έχω απόλυτη εμπιστοσύνη.
ΞΕΧΑΣΤΕ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΜΑΣ.
ΔΕΝ σας αφορούν, ΔΕΝ είναι δικά σας, ΔΕΝ νοιάζονται για εσάς και το μέλλον σας.
Αλλά κάντε το, μην περιμένετε πάλι από εμάς, να συμπεριλάβουμε κάποιους από εσάς στα αποτυχημένα ψηφοδέλτιά μας, για να καρπωθούμε την ψήφο των φίλων σας.
ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΚΑΙ ΜΟΝΟΙ ΣΑΣ.

Διαβάστε το μήνυμα.

"Χρεοκοπήσατε"
Λοιπόν, επειδή εμείς οι νέοι άνθρωποι, όχι εκείνοι του “πεζοδρομίου και των αγώνων”, αλλά εκείνοι που βγάζουμε τα μάτια μας στους υπολογιστές και τα βιβλία σπρώχνοντας τούτη τη χώρα εκατοστό το εκατοστό μπροστά, έχουμε βαρεθεί τα βαθυστόχαστα, ένα θα πρέπει να ειπωθεί: Αν έχει χρεοκοπήσει κάποιος, αυτός είναι οι πατεράδες μας, η γενιά του ΄74.

Χρεοκοπήσατε κύριοι, κυριολεκτικά και μεταφορικά. Λαφυραγωγήσατε, ΟΛΟΙ σας, άλλος περισσότερο και άλλος λιγότερο, το κράτος, δανειστήκατε από το μέλλον μας για να θρέψτε το θλιβερό παρόν σας. Και ακόμα και τώρα, έχετε ταμπουρωθεί καλά πίσω από τα μικρο συμφέροντά σας και την αδράνεια. Δεν πρόκειται να εγκαταλείψετε τα κεκτημένα, αυτή είναι η αλήθεια. Η γενιά μου (είμαι 32) και εκείνες που έρχονται, θα ματώσουν.

Χρεοκοπήσατε λοιπόν, γενιά του ΄74 (και ειρήσθω εν παρόδω, νισάφι, πέρασαν 35 χρόνια, ξεπληρώσαμε με το παραπάνω τους αγώνες σας), αν δεν είναι να ζητήσετε συγγνώμη, τουλάχιστον σωπάστε και κάντε στην άκρη...


Προσωπικά είμαι έτοιμος και συγγνώμη να σας ζητήσω.
Τειρεσίας
Για την αντιγραφή
Ο Γραμματοσυλλέκτης

Δεν υπάρχουν σχόλια: