Τρίτη 22 Δεκεμβρίου 2009

ΤΟ ΑΙΤΩΛΙΚΟ που ΑΓΑΠΑΜΕ

Το αλίευσα από το miazoigelio
Εμένα μου δείχνει, τι μπορούμε να κάνουμε, αν και όταν είμαστε ενωμένοι.
Εμένα μου δείχνει, ότι δικαιούμαστε ΠΟΛΛΑ παραπάνω, από αυτά που έχουμε ή από αυτά που αυτοί οι μηδενιστές (που δυστυχώς εμείς ψηφίσαμε) μας έδωσαν τα 7 χρόνια που διαχειρίζονται τα δημοτικά.
Βρίσκεται......... (εδώ) και σας προσκαλώ να δείτε προσεκτικά πόσοι συνδήμοτες μας εργάστηκαν για να υλοποιηθεί.
Αυτό είναι το Αιτωλικό που εμείς αγαπάμε, αυτό είναι το Αιτωλικό που εμείς θέλουμε, αυτό είναι το Αιτωλικό που εμείς φωνάζουμε ότι αξίζουμε.
Ένα Αιτωλικό γεμάτο ζωντάνια και δημιουργικούς ανθρώπους.

Για αυτό, την επόμενη φορά που απογοητευμένοι από κάτι θα σας έρθει να πείτε "ωχ, καημένε στο Αιτωλικό είμαστε" , θυμηθείτε, ότι
ΕΜΕΙΣ ΕΙΜΑΣΤΕ το ΑΙΤΩΛΙΚΌ.


Όποιος ξέρει που βρίσκεται αυτή η κατασκευή, να στείλει μήνυμα.
Θέλω και εγώ, αλλά φαντάζομαι και πολλοί άλλοι, να το δουν από κοντά, αλλά και να το επισκεφτούν.


Τειρεσίας

Δεν υπάρχουν σχόλια: