Πέμπτη 19 Ιανουαρίου 2017

Παραιτήθηκε ο πρόεδρος του Πνευματικού Κέντρου Μεσολογγίου Ντίνος Γιαννόπουλος.

Χωρίς υποσημειώσεις από εμάς, χωρίς σχόλια και διαπιστώσεις.

Μια ανακοίνωση που πρέπει να αναγνωσθεί από όλους και κυρίως από τους δημοτικούς συμβούλους που εκπροσωπούν δήθεν το Αιτωλικό, στο σημερινό δήμο.

«Σήμερα υπέβαλα την παραίτησή μου από Πρόεδρος του Πνευματικού Κέντρου του Δήμου μας. Θα κάνω όταν μπορέσω αναλυτική ενημέρωση.
Προς το παρόν έχω να πω το εξής: Όταν δεν υφίσταται επικοινωνία Δημάρχου και Προέδρου η ανταλλαγή επιστολών δεν είναι λύση.
Στο δικό μου μυαλό το παιχνίδι έχει χαθεί και οι μόνοι που θα την πληρώσουν είναι οι δημότες.
Εγώ παιχνίδια στην πλάτη των δημοτών, των ανθρώπων που μιλάω κάθε μέρα, δε θα παίξω. Εύχομαι από καρδιάς στο διάδοχό μου να πετύχει γιατί η επιτυχία του σημαίνει επιτυχία για το Δήμο. Θα είμαι δίπλα του σε ότι χρειαστεί.» σημείωσε ο κ. Γιαννόπουλος
Η παραίτηση του κ. Γιαννόπουλου τυπικά αναμένεται να γίνει αποδεκτή από το δημοτικό συμβούλιο, σε επόμενη συνεδρίαση κατά την οποία και θα ...ψηφιστεί, ο αντικαταστάτης του.
Αφορμή για την παραίτηση του κ. Γιαννόπουλου αποτέλεσε χθεσινή εσωτερική αλληλογραφία από το γραφείο Δημάρχου που ζητούταν ενημέρωση σχετικά με τον προγραμματισμό και τις ενέργειες από πλευράς Πνευματικού Κέντρου για τις Γιορτές Εξόδου, τις εκδηλώσεις για τη Μάχη του Ντολμά, την αναπαράσταση της Μάχης της Κλείσοβας και τις καρναβαλικές εκδηλώσεις.
Η αιτία όμως εντοπίζεται στην υποβόσκουσα κρίση στις σχέσεις των μελών της δημοτικής πλειοψηφίας και ειδικά ανάμεσα στα μέλη της, που προέρχονται από τη δημοτική ενότητα Μεσολογγίου.

Δεν υπάρχουν σχόλια: