Αν και οι κίνδυνοι είναι πολλοί και η περιοχή ευαίσθητη και ευάλωτη, η ενεργοποίηση της Εθνοφυλακής είναι κάτι πολύ θετικό για την κρίσιμη - λόγω ενέργειας - περιοχή. Μπράβο στον Πάνο Καμμένο για την απόφαση που πήρε!
Για να απέδιδαν περισσότερο οι... ενέργειες του Υπουργού, καλό θα ήταν να έβλεπαν οι κυβερνώντες και το θέμα της πρόσβασης πολλών Αλβανών, σε κρίσιμα σημεία της παραγωγής ρεύματος, μέσω εταιριών που παίρνουν εργολαβίες μέσα στην ΔΕΗ. Αυτό όμως για να αντιμετωπισθεί πρέπει και να αρχίσουμε οι Έλληνες να το πάρουμε απόφαση ότι πρέπει να ξαναδουλέψουμε... Είναι απίστευτο το ποσοστό των Αλβανών που δουλεύουν σε τεχνικές εταιρίες! Σίγουρα περισσότεροι από τους Έλληνες...
http://sibilla-gr-sibilla.blogspot.gr/2015/06/blog-post_751.html
Ισραήλ – Λίβανος / Πλαίσιο συμφωνίας για μερική και σταδιακή αποχώρηση του
ισραηλινού στρατού
-
Το Ισραήλ και ο Λίβανος κατέληξαν σε συμφωνία – πλαίσιο που ανοίγει τον
δρόμο για μια περιορισμένη αποχώρηση των ισραηλινών δυνάμεων από τον νότιο
Λίβανο, ...
Πριν από 1 ώρα



Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου