Κυριακή 5 Σεπτεμβρίου 2010

Θα μας ζαλίσει αυτός, συνέχεια

Εξ αιτίας ενός μικρού τεχνικού προβλήματος στο πληκτρολόγιό μου, δεν μπόρεσα να ολοκληρώσω το μεσημέρι που σας είχα υποσχεθεί την ανάρτηση μου σχετικά με το δεύτερο μέρος με τον κ. καρανικόλα.
Είχαμε μείνει λοιπόν, στον παραπάνω κύριο να διεκδικεί λάβρος το "χρίσμα" από την ν.δ. για να σταθεί δίπλα μας.

Είδε κι απόειδε όμως το παλικάρι, που δεν τον παίρνανε σοβαρά στο κόμμα, και τι σκέφτηκε λέτε;
Θα τους κάνω τέτοιο χουνέρι, που θα φυσάνε και δεν θα κρυώνει, θα τους ανακοινώσω ότι φεύγω, και θα τον πιάσει τέτοια ταχυπαλμία τον σαμαρά, που θα με παρακαλάει να γυρίσω γονατιστός.
Μια και δυο λοιπόν, αφού του φάνηκε ΥΠΕΡΟΧΗ αυτή η ιδέα παίρνει χαρτί και μολύβι κι αρχίζει να γράφει.
Διαβάστε.
Γραμματεία Τοπικής Αυτοδιοίκησης
ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ
Γραμματέα : κο Μιχαλολιάκο Βασίλειο

Αξιότιμε κύριε Γραμματέα, με το έγγραφο αυτό θέλω να σας
κάνω γνωστό,ότι δε θα είμαι Υποψήφιος Δήμαρχος (και είχε μια φαγούρα ο γραμματέας) για το Δήμο Ι.Π. Μεσολογγίου και ο Δημοτικός Συνδυασμός "ΕΝΕΡΓΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ" δε θα συμμετάσχει στις επερχόμενες Δημοτικές εκλογές.(νομίζω, ότι μπορείτε να φανταστείτε μόνοι σας τι είπε μόλις τα διάβασε ο γραμματέας, μην με βάζετε να γράφω κακές λέξεις)

Για την απόφασή μου αυτή, σημαντικό ρόλο έχουν διαδραματίσει οι Αρχές μου και οι Αξίες μου. (νάτες πάλι οι αρχές και οι αξίες, οι οποίες χρησιμοποιούνται κάθε φορά που γράφει, αλλά τελικά δεν μας λέει ποτέ ποιες είναι). Η αγάπη μου για τον τόπο που μεγάλωσα και ζω, το Μεσολόγγι και την γύρω περιοχή, (για την γύρω περιοχή, τα έχουμε ξαναπεί, είμαστε εμείς οι υπόλοιποι, οι μη κάτοικοι της ιεράς πόλεως, οι άξεστοι, οι βλάχοι, που ούτε καν θέλει να μας βάζει στο στόμα μου, αλλά, τι τύχη για μας, μας αναφέρει έστω και σαν γύρω περιοχή ελέω Καλλικράτη) η πίστη μου και ο αγώνας μου στην Δημοκρατική Παράταξη της ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ, είχαν και έχουν ανθρωποκεντρικό χαρακτήρα, πέρα από μικροκομματικούς μηχανισμούς (βρε αγόρι μου, αφού είναι πέρα από μικροκομματικούς μηχανισμούς, τι σκατά λύσσαξες να πάρεις αυτό το διαολοχρίσμα) και συμφέροντα είτε αυτά είναι κομματικά, υλικά ή άλλα.

Όταν αγαπάς, αγωνίζεσαι, πιστεύεις σε Αρχές και Αξίες, δεν τις "ποδοπατάς", ούτε αφήνεις να σου τις "ποδοπατήσουν". (και ποοολύ καλά κάνεις, μπράβο σου παιδί μου). Γι’ αυτό πήρα αυτή την απόφαση, (εδώ φαντάζομαι, η ίδια σκέψη θα πέρασε από το μυαλό του γραμματέα, εάν βεβαίως διάβασε την επιστολή μέχρι αυτό το σημείο και δεν τη πέταξε στα σκουπίδια) να απέχω από τις επερχόμενες Δημοτικές εκλογές, γιατί κάποιοι αποσκοπούν, σε οικονομικά και άλλα οφέλη δηλώνοντας "Κομματικά Στελέχη" αγωνιστές και ψηφοθήρες, με την συμμετοχή τους στα κοινά. (εγώ από την υπόλοιπη πρόταση δεν έβγαλα νόημα, αν βγάλατε εσείς, ενημερώστε με και μένα, τι θέλει να πει το παιδί). Δυστυχώς, αυτή είναι η πραγματικότητα, γι’ αυτό ζει και βασιλεύει το ρουσφέτι, γι’ αυτό και η Τοπική Αυτοδιοίκηση είναι πηγή διαφθοράς και κατασπατάλησης του Δημοσίου χρήματος, χωρίς να υπάρχει ουσιώδες έργο, αλλά μια πλειάδα μικρο-έργων και απευθείας αναθέσεων των έργων αυτών. (εδώ τα λες ωραία, μπράβο αγόρι μου)

Στην πολιτική για να επιβιώσεις, πρέπει να έχεις αρκετούς ομοϊδεάτες, συναγωνιστές με κοινό στόχο και σκοπό. Μόνο, αν πραγματικά πιστεύεις σε ανθρωποκεντρικές Αξίες και Αρχές, μπορείς να φανείς χρήσιμος στο κοινωνικό σύνολο. Αν οι Αξίες σου είναι εγωκεντρικές, φιλοχρήματες, Αξίες που εξυπηρετούν τα συμφέροντα της παρέας και των φίλων, είναι αποτρεπτικές και άχρηστες για το κοινωνικό σύνολο. (δηλαδή για να καταλάβω, εσύ στον συνδυασμό σου, δεν θα βάλεις τους φίλους σου; θα ψάξεις να βρεις με ποιον έχεις τσακωθεί για να συμπεριλάβεις;)

Δυστυχώς, επειδή έχω διαπιστώσει, ότι με εξαίρεση την αρχική μου ομάδα, (η οποία ομάδα, πόσα άτομα είχε παρακαλώ; πόσα; πόσα λες; δεν ακούω ρε παιδάκι μου, ένα είπες ή εμένα) που απαρτίζουν το Δημοτικό Συνδυασμό "ΕΝΕΡΓΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ " του Δήμου Ι.Π. Μεσολογγίου , που είχαμε και έχουμε Αξίες, Αρχές (αυτό το παραμύθι με τις αρχές και τις αξίες, έγινε λίγο κουραστικό, να το έκοβες για λίγο;) και όραμα (από όραμα άστο, χορτάσαμε του γαλάνη, δεν θα πάρουμε άλλο) για το καλό του τόπου μας και της Δημοκρατικής Παράταξης της ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ (δημοκρατική παράταξη δεν αυτοαποκαλείται το πα.σο.κ.; αρχίζω να μπερδεύομαι) σε τοπικό επίπεδο, δεν έχω μαζί μου άλλους συναγωνιστές με κοινό στόχο και σκοπό. (τι έλεγα εγώ; ότι είστε δυο τρεις, - κι αν είστε δηλαδή και δεν είσαι μόνο εσύ- που λέγατε ότι τάχα μου είστε συνδυασμός; είδες βρε που ήρθες στα λόγια μου;) Γι’ αυτό, επειδή θέλω να είμαι χρήσιμος και όχι ευχάριστος (αυτά τα έλεγε και ο χοντρούλης πρωθυπουργός) ή δυσάρεστος για τον τόπο μου και για την ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ, δεν θα συμμετάσχω στις επερχόμενες Δημοτικές εκλογές. (όχι ρε πούστη μου, δεν το λες σοβαρά).
Όμως, μέσω της τοπικής εφημερίδας, (θα βγάλει εφημερίδα, όρε υλικό που θα έχουμε για να γράφουμε - τρέμε σπύρο) που θα εκδώσω, θα επιδιώξω να είμαι συνεπής στις ανθρωποκεντρικές μου Αξίες και Αρχές.

Θέλω να ευχαριστήσω, τους συναγωνιστές μου (όπου συναγωνιστές είναι, ο κουμπάρος και ο περιπτεράς της γειτονιάς, που έλεγε ναι, για να μη τον χάσει από πελάτη), και τα στελέχη (ποια στελέχη μωρέ μαύρε μου) του Δημοτικού Συνδυασμού "ΕΝΕΡΓΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ " του Δήμου Ι.Π. Μεσολογγίου και όσους με πιστέψανε και με πιστεύουν και θέλω να τους διαβεβαιώσω, ότι δε θα απέχω από τα κοινά (ε σ΄αυτό, καλά θα κάνεις, μιας και ήρθες μείνε βρε παιδί μου, να πιούμε κι ένα καφέ) και θα είμαι ένας αγωνιστής της Δημοκρατικής Παράταξης της ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ.
Με εκτίμηση
Ο Επικεφαλής του Δημοτικού Συνδυασμού " ΕΝΕΡΓΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ "
Καρανικόλας Χ. Ιωάννης

Στο σημείο αυτό, ο πρόεδρος σαμαράς και ο γραμματέας μιχαλολιάκος, πιάστηκαν αγκαζέ και ξέσπασαν σε λυγμούς Κάποιοι που ήταν κοντά τους, τους περιγράφουν να έχουν έκφραση τρελού και να επαναλαμβάνουν συνεχώς, "τι κάναμε, τι κάναμε".

Άντε καλά, παραιτήθηκε από την σωτηρία μας, ΌΜΩΣ, μετά το ξανασκέφτηκε και ξανά μανά απ΄την αρχή. Θα μας σώσει τελικά, ή θα μας ζαλίσει, αλλά εάν ξαναπαραιτηθεί μέσα στην εβδομάδα, εγώ τα παρατάω, σας το λέω.
Η συνέχεια αύριο

Τειρεσίας


Δεν υπάρχουν σχόλια: