Σάββατο 9 Οκτωβρίου 2010

Καταγγελία αναγνώστη

Αγαπητοί φίλοι Μη Ενεργοί Πολίτες, τις τελευταίες μέρες με πήρε ο δρόμος προς τον Πόρο, η βολτούλα μου δεν λέω, ήταν μια χαρά. Κάπου στη αρχή στο ύψος του Μουσείου η μπόχα από την αποχέτευση ήταν ανυπόφορη, αλλά τέλος πάντων το τοπίο και η δροσούλα της απογευματινής ώρας με αποζημίωσαν.
Φτάνοντας στο τέλος του δρόμου αντίκρισα εικόνες καταστροφής και εγκατάλειψης, τα κτήρια που βρίσκονται εκεί είναι αφημένα στη τύχη τους. Σπασμένα τζάμια, σπασμένες σωλήνες, βρύσες να τρέχουν πόσιμο νερό και ξεχαρβαλωμένες πόρτες και παράθυρα συνθέτουν την εικόνα των κτηρίων που βρίσκονται στο Πόρο.
Το παράδοξο όμως δεν ήταν αυτό, μέσα σε αυτή την εγκατάλειψη βλέπω να αρχίζει να παίρνει σάρκα και οστά μια οικοδομή...
Η οποία για άγνωστο λόγο για εμένα, έχει τα θεμέλιά της πάνω στις πλάκες πεζοδρόμησης του προαύλιου χώρου. Μια καταστροφή χωρίς λογική. Δεν ξέρω αν αυτό είναι κάποιο οίκημα της Δημοτικής μας Αρχής ή κάποιου άλλου οργανισμού, ξέρω όμως ότι ούτε από το Δημοτικό Συμβούλιο έχει παρθεί μια τέτοια απόφαση, ούτε από το κέντρο προστασίας περιβάλλοντος.Στο δρόμο της επιστροφής μου προς το Αιτωλικό ρώτησα κάποιους περαστικούς οι οποίοι μου είπαν ότι εκεί θα ανεγερθεί εκκλησία από δωρεά κάποιου ιδιώτη και μάλιστα συγγενή του Γαλάνη.Σας στέλνω τις φωτογραφίες ώστε να τις δημοσιεύσετε και σας παρακαλώ αν είναι δυνατόν ψάξτε την υπόθεση. Ο ελεύθερος χρόνος μου είναι ελάχιστος και δεν μπορώ να συνεισφέρω σε μια τέτοια διαδικασία. Θα ‘θελα όμως να μάθω αν ευσταθεί κάτι τέτοιο γιατί έχω και εγώ πολλές αμαρτίες στη πλάτη μου οι οποίες πρέπει με κάποιο τρόπο να παραγραφούν και μάλιστα μεταξύ μας, έχω ίδει βρει και το κατάλληλο μέρος για μια τέτοια ενέργεια. Για να μην σας κρύβομαι, οικοδομικό φιλέτο σε προστατευόμενη περιοχή και θέα όλη τη λιμνοθάλασσα μέχρι τον Πατραϊκό κόλπο.
Μη Ενεργοί Πολίτες Ευχαριστούμε το φίλο για τις εντυπωσιακές φωτογραφίες. Πήγαμε στο σημείο και πράγματι είναι έτσι όπως τα περιγράφει. Καλούμε όλους τους αναγνώστες μας αν έχουν κάποια πληροφορία για το θέμα να μας γράψουν. Πιστεύουμε ότι η υπόθεση έχει πάρα πολύ ζουμί και αποκτά ιδιαίτερο ενδιαφέρον αν αληθεύει ότι σε αυτή την αυθαίρετη ανέγερση οικοδομής, εμπλέκετε συγγενικό πρόσωπο του κατάδικου και αξιολύπητου δημάρχου Αιτωλικού γαλάνη.











2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Χμμμμμμμ??? Το ράσο κάνει τον παπά ή ο παπάς το ράσο;

Ανώνυμος είπε...

"ΤΟΣΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΕΙΧΑΜΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΙΡΟ ΤΗΣ ΧΟΥΝΤΑΣ"
Μήνυμα σε τοίχο
-ΔΑΜΟΚΛΕΙΟΣ ΣΠΑΘΗ-