Τετάρτη 13 Οκτωβρίου 2010

τον στηρίζει η ράγιου

Μωρ' τι μας λές; τέτοια στήριξη δεν παίζεται!!!
Είχα καιρό να σας βάλω Παπαναστασίου (υποψήφιος περιφερειάρχης με τη (ν.δ.) αν δεν θυμάστε), που είχε έρθει και εδώ, -άντε ξεκολλάτε, μια ώρα να στροφάρετε, και είπα να σας βάλω τώρα λίγο.
Παλιά είναι η είδηση, ΑΛΛΑ αυτό δεν έχει καμία σημασία, μερικές ειδήσεις μπορούν να δημοσιευτούν οποιαδήποτε στιγμή, αφού δεν αναφέρονται σε συγκεκριμένη επικαιρότητα, αλλά είναι διαχρονικές.
Λέει λοιπόν η είδηση, (για όποιον ενδιαφέρεται είναι εδώ) ότι τον Παπαναστασίου, τον στηρίζουν (για την Αχαΐα γράφει η είδηση) : Μιχάλης Μπεκίρης και Νίκος Νικολόπουλος, οι πρώην βουλευτές, Νίκος Παπαδημάτος και Νατάσα Ράγιου, καθώς επίσης και ο πρόεδρος της κομματικής οργάνωσης, Ανδρέας Μαζαράκης.
Το να σε στηρίζει η ράγιου Γιωργάρα μου, ΔΕΝ είναι και για να καμαρώνει κανείς.
Και αυτό γιατί αν η είδηση ήταν σωστή ΔΕΝ θα έλεγε η πρώην βουλευτής, ΑΛΛΑ θα έλεγε..., "η πρώην τηλεπερσόνα σκουπιδοεκπομπών, που επειδή ήταν ωραία (σχετικό αυτό) γκόμενα, έκανε επιτυχία εκμεταλλευόμενη το χαμηλό επίπεδο της τηλεόρασης στην Ελλάδα, την οσμίστηκε κάποια στιγμή ένα... κόμμα, (θα μπορούσε να είναι οποιοδήποτε) και στα πλαίσια του life style της πολιτικής την έχρισε υποψήφια βουλευτή, οι τηλεθεατές του μεσημεριανάδικου την είδαν και την ψήφισαν, είχε και την στήριξη του καναλιού και εντάξει".

ΑΥΤΟ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΛΕΕΙ Η ΕΙΔΗΣΗ και ΟΧΙ Η ΠΡΩΗΝ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ, Γιώργο μου

Και δεν μου λες<
Μετά τι ; Κατά τη διάρκεια της βουλευτικής θητείας τι; στη συνέχεια τι; στην επόμενη τετραετία που;
ΤΙΠΟΤΑ και ΠΟΥΘΕΝΑ
Για αυτό σου λέω Γιωργάρα μου,
ΔΕΝ είναι και καμιά σπουδαία επιτυχία να ΣΕ ΣΤΗΡΙΖΕΙ Η ΡΑΓΙΟΥ.
ΚΑΛΛΙΣΤΕΙΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕ σε παρακαλώ δηλαδή, (και τι καλλιστεία, τα ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΙΑΚΑ, ούτε καν στα κανονικά δεν έφτασε)
Δεν σημαίνει ότι επειδή μια μεσημεριανατζού χαζογκόμενα έτυχε να γίνει κάποια στιγμή βουλευτής (εδώ έτυχε να γίνει βουλευτής ο giorgakis και δήμαρχος ο νικολέων) έγινε και παράγοντας, και χρειάζεσαι την στήριξή της.
Εντάξει Γιωργάρα μου;
Αν δεν ήσουν "χρισμένος" μέχρι που μπορεί και να σε στήριζα
υποψήφιων, αυτών που πρέπει να τιμωρηθούν, κι αυτό γιατί δηλώνεις ν.δ.
ΑΛΛΑ επειδή ή εσύ θα βγεις ή ο κ. απίθανος, δεν ξέρω μήπως θα έπρεπε να .... θου κύριε φυλακήν τω στόματί μου, μην ξεφουρνίσω κάνα κακό τώρα και πίσω.

Πρόσεξε Γιώργο καλό μου παιδί,
γιατί μπορεί να ζητήσει κι απίθανος στήριξη από μεσημεριανατζού
κι του κάτσει η κορομηλά...;
θα μπλέξεις...............,
έχει μεγαλύτερα βυζά. (και καλύτερα)

ιδού

και τότε, η εκλογική μάχη
θα γίνει μάχη..... βύζος με βύζο





Τειρεσίας
Θα μου πεις βέβαια, τι να κάνω; μου την έφερε το κόμμα...
Να πεις ΔΕΝ ΤΗ ΘΕΛΩ ΓΙΏΡΓΟ ΜΟΥ, να πεις ΔΕΝ ΤΗ ΘΈΛΩ
Γιατί κι ο μωραΐτης στο γάμο που πήγε αυτό είπε "το είπε το κόμμα, τι να έκανα;", και στο τσακ πρόλαβε να φύγει πριν αρπάξει τις ψιλές του

Δεν υπάρχουν σχόλια: