Είναι ένα video που βρήκα στο Αλ Αιτώλικο news
διαρκεί 52 λεπτά και πρόκειται για μια συζήτηση με το δημοσιογράφο Γιώργο Δελαστίκ
ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΤΟ ΔΕΙΤΕ
και μετά αφού το δείτε...,
τότε αναρωτηθείτε
μήπως είναι ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΗ ΤΙΜΩΡΙΑ το να μην φηφίσουμε απλά το πασοκ στις εκλογές;
ΜΗΠΩΣ ΤΟΥΣ ΑΞΙΖΕΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΤΙΜΩΡΙΑ;
ΝΑΙ ΤΟΥΣ ΑΞΙΖΕΙ
τιμωρήστε τους δοσίλογους του πασοκ
ο Δημοσιογράφος
Ολυμπιακός: Το συγκινητικό αντίο του ΜακΚίσικ – «7 σεζόν, μια φανέλα, ένα
σπίτι»
-
«Για επτά σεζόν φόρεσα με υπερηφάνεια το νούμερο 77 και έδωσα τα πάντα για
τον σύλλογο, την πόλη και τους οπαδούς».
Το άρθρο Ολυμπιακός: Το συγκινητικό α...
Πριν από 10 δευτερόλεπτα


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου