Κυριακή 10 Οκτωβρίου 2010

Μια οικογένεια είμαστε

Σε οικογενειακή υπόθεση τείνει να εξελιχθεί ο συνδυασμός γιάννη άχριστου.
Όχι - όχι, δεν εννοώ ότι βάζει πολλούς συγγενείς του στο ψηφοδέλτιο, αλίμονο, το αντίθετο, αντί για συγγενείς προτιμάει τα σκουπίδια, εννοώ τους υποψήφιους ψηφοφόρους που τον ακολουθούν.
Έχω μια ωραία φωτό από τα εγκαίνια του εκλογικού κέντρου στο Μεσολόγγι
Έχω βάλει και κυκλάκια στα κεφάλια για να μην σας κουράζω να κάνετε τη δουλειά εσείς.
Δείτε την...
κάντε και click απάνω της αν θέλετε να την θαυμάσετε καλύτερα

ακολουθώντας τα νούμερα, θα δείτε ότι ξεκινούν από το 1 και φτάνουν στο 100.
Σημαδιακός αριθμός, ωραίος, στρογγυλός, τυχαίο; δε νομίζω
Το 100 θα πρέπει να είναι ένας αριθμός ψήφων που να ικανοποιεί πλήρως τον γιάννη τον άχριστο και το σκουπιδαριό που μάζεψε.
Αλλά για δείτε καλύτερα, είναι πράγματι 100;

στις θέσεις 1 έως 3, είναι κάποιοι που κρύβονται, μάλλον δεν είναι ψηφοφόροι του άχριστου, βρέθηκαν εκεί από περιέργεια ή για το γλυκό που δίνουνε στο τέλος σε τέτοιου είδους κολοσσιαίες πολιτικές συγκεντρώσεις
στη θέση 4, ένας άσχετος που τηλεφωνεί, ούτε αυτός μάλλον ψηφίζει άχριστο.
στις θέσεις 5 και 6, μια κυρία με ένα παιδάκι που δεν ψηφίζει και το πήρε μαζί με το ζόρι για να φαινόμαστε πολλοί.
θέσεις 7 έως 13 κάτι γυφταίοι, και ξέρουμε γιατί πάνε αυτοί οι τύποι όπου υπάρχει κόσμος πολύς. Σίγουρα πάντως δεν πήγαν για να ακούσουν τι παπαριές θα πει ο άχριστος.
Στην θέση 14 θέλω να δώσετε ιδιαίτερη προσοχή, τον έχω αυτόν το κύριο με πράσινο κυκλάκι, αυτή η κορμοστασιά, αυτό στήσιμο, κάτι μου θυμίζει, δεν μου 'ρχεται όμως ,... δεν μου 'ρχεται.
Το ίδιο και ο άλλος κύριος. με το άλλο πράσινο κυκλάκι, στη θέση 81, κάτι μου θυμίζει, αλλά τι; θα σας γελάσω και δεν το θέλω.
η παρέα 83 έως 85 η παρέα 91 έως 94 και η παρέα 96 έως 100 το έχουν ρίξει στη κουβέντα και είναι φανερό ότι ποσώς ενδιαφέρονται για αερολογίες και ψέματα, απλά είδαν κόσμο και είπανε να κάτσουν, θα γελάσουμε
Τι μας έμεινε λοιπόν, καμιά 50αρία νοματαίοι βγάλε 4-5 υπαλλήλους του δημαρχείου που πήγαν από υποχρέωση, ρε συ γιάννη, δεν νοίκιαζες περίπτερο αντί για μαγαζί; μια χαρά θα χωράγατε και εκεί!!!
οικογενειακό έγινε το μαγαζί
Πάντα τέτοια




paparazzi

Δεν υπάρχουν σχόλια: